پیش فرض بیت کوین (این چیزی نیست که شما فکر می کنید)
نوشته شده توسط : coinextend

این گزارش ها موجب می شود که کلیک ها و چشم ها را جذب کند، بنابراین من می فهمم که چرا آنها اجرا می شوند، اما نفس نفس گیر آنها با نوسان قیمت و سود بالقوه تاثیرات بیشتری را از دست می دهد.

در حالی که ما به طور کلی می توانیم به توافق برسیم که درآمد سرمایه گذاری خوب است، مزایای گسترده این است: افزایش قیمت کربرانتاریخ، افزایش منحصر به فرد کلاس دارایی را به شدت کاهش می دهد.

(برای اجتناب از بحث بیش از حد پیچیده، در این مقاله من بر روی بیت کوین تمرکز می کنم - اما همان اشکال یا مشابه را می توان به سایر رمزنگاری ها نیز بر اساس ویژگی های آن اعمال کرد.)

عرضه و تقاضا
اول، بیت کوین bitcoin را به کالاهای دیگر مقایسه کنیم.

در تقریبا تمام موارد دیگر، افزایش قیمت تأثیرات عرضه را تأمین می کند. هنگامی که طلا یا نفت در قیمت بالا می رود، انگیزه ای برای استخراج حتی بیشتر از زمین وجود دارد. معادن یا چاه هایی که قبلا زیان آور بودند، سودآور می شوند و کسانی که از ابتدا شروع به تبدیل شدن به بیشتر شده اند. اپراتورها به طور منطقی به دنبال این هستند که این فرصت را با تولید آنچه که می توانند در حالی که قیمت ها خوب هستند، افزایش دهد و عرضه افزایش یابد.

با این حال، با افزایش تقاضا، تقاضا به طور کلی کاهش می یابد به این دلیل که بودجه های مصرفی مجددا تخصیص می یابند و جایگزین ها به دنبال آن می گردند. با کاهش تقاضا، قیمت دوباره کاهش می یابد، که باعث کاهش انگیزه برای تولید می شود که در نهایت باعث کاهش عرضه می شود. و غیره و غیره

مقایسه بیت کوین به ارزهای فیات پویایی مشابهی را نشان می دهد. افزایش تقاضا برای یک ارز نسبت به یکی دیگر، در نهایت کالاها را در آن ارز ارزیابی خواهد کرد گران تر در مقایسه با گزینه هایی که در آنها متفاوت است.

با بیت کوین، قیمت تأثیری ندارد. در همه افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت خواهد شد که بدون «مکانیزم اصلاح» افزایش بالقوه عرضه و / یا تقسیم مجدد تقاضا می تواند به طور نامحدود ادامه یابد.

جبران منصفانه
با این حال، تمام بازارها نیاز به مکانیسم های صحیح خود را دارند. یکی از بیت کوین ها bitcoin هزینه های معامله است - افزایش شدید تقاضا به احتمال زیاد باعث افزایش هزینه های معدنچیان می شود در هنگام پردازش معاملات، که می تواند افزایش در حجم را کاهش دهد.

این دومین عامل مهم تمایز را برجسته می کند که طرح انگیزشی بی نظیر بیتکوین است. با افزایش قیمت، شبکه امن تر می شود.

معدنچیان بلوک های معاملات را پردازش می کنند و در جبران خسارت با تعدادی از بیت کوین ها پاداش می گیرند. همانطور که قیمت بیت کوین بالا می رود، ارزش پاداش نیز چنین است. معدنچیان بیشتر از سود بالقوه هر دو بیکوتن و هزینه معامله به دست می آیند. تعداد بیشتری از معدنچیان، خدمات بهتر توزیع شده شبکه را به وجود می آورند، که باعث تقویت مقاومت در برابر انتقاد مشتریان به بازیگران بد می شود.

این به نوبه خود باید اعتماد و تقاضا را تقویت کند که باید هرچه بیشتر قیمت و انعطاف پذیری شبکه را افزایش دهد.

صبر کن
این بدان معنا نیست که یک فشار قیمت به طور نامحدود به استراتوسفر ادامه خواهد داد.

عوامل خارجی نظیر نظارت، ظهور جایگزین ها و حتی خلق و خوی اقتصاد کلان می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای بر تقاضا داشته باشد. عوامل داخلی مانند چنگال و بحث های حکومتی نیز می توانند تاثیر بگذارند.

اما یکی از ویژگی های نادیده گرفته شده از بیت کوین این است که همه موارد دیگر هم برابر است، اما مکانیسم خودمحیطی اساسی مانند بسیاری دیگر از دارایی ها ندارد. نه تنها افزایش قیمت باعث عدم تعادل عرضه و تقاضا نمی شود، بلکه موجب افزایش قدرت و تقاضای بالقوه شبکه می شود.

با این وجود، "همه چیزهای دیگر" به ندرت برابرند. احساسات نقش مهمی در همه بازارها ایفا می کند، اما به ویژه در یک جمله مانند بیت کوین که در آن روش های ارزشیابی به طور گسترده پذیرفته نشده است. همانگونه که در سال های 2017 و 18 دیدیم، "بازتابی" (که در آن ادراکات بازار را تحت تأثیر قرار می دهد که بر روی ادراک تاثیر می گذارد) که باعث می شود بازار تا بتواند آن را سریع کند.

این، به یک معنا، مکانیسم اصلی اصلاح کردن بیتکوین است: ریزش بازار. با توجه به نقدینگی نسبتا کم و کمبود شفافیت کلی، معامله گران و سرمایه گذاران به نظر می رسد از اصل رضایت بخشی پیروی کنند: "اگر شما باید هراس داشته باشید، ابتدا وحشت کنید".

سوار مسطح
با این حال حتی این احتمالا در طول زمان نیز کاهش می یابد.

زمستان سرد زمستانی فقط در مورد ساختار قوی (و تنظیم شده) زیرساخت بازار نبود؛ این نیز در مورد آموزش سرمایه گذاران نهادی بود، که بدون تردید استراتژی های پیچیده تجارت را در بازار به بازار عرضه خواهد کرد.

در حالی که بسیاری از موسسات احتمالا موضع خود را با دیدگاه بلند مدت در نظر می گیرند، ما آنها را نمی شنویم "به ماه!" زماني می آید که استراتژی آنها یک قفل سود را نشان می دهد و حتی اشاره ای از حجم فروش می تواند به اندازه کافی برای ایجاد یک اصلاح شدید باشد.

اما همان سطح پیچیدگی نیز برای هر گونه اصلاحی تعیین می شود و در صورت افزایش حجم، زیرساخت ها همچنان بهبود می یابند و تکنیک های ارزیابی توسعه می یابند، نوسانات صاف خواهد شد و گرايش به شرکت کنندگان در بازار بزرگ برای واکنش کورکورانه به تغییرات درک شده.

با استفاده از این، ویژگی های بنیادین ارز دیجیتال به طور فزاینده ای تصمیمات سرمایه گذاری را به خود جلب می کنند.





:: برچسب‌ها: بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: